Alla inlägg under juni 2010

Av Ryrvik - 27 juni 2010 22:34

God kväll. Jag har bra nyheter. Första nyheten är att under sommaren kan jag göra inlägg klockan 6 på morgonen till 24 på natten. Bra va.!? Andra nyheter är att i morgon kanske jag ska börja skriva om Legoland. Och jag sparar det bästa till sist .Varje tisdag i tio veckor ska jag skriva stora djur stars . Som Divpink , Salem al Puppe och Kompis Jackson. Varje gång jag skriver fakta om artisten blir det roliga kläder på det djur som ska härma sångaren . Och dessutom kommer varje gång en låt av atisten att visas på bloggen. Det va allt. Ps missa inte nästa avsnitt av catboy.  

Av Ryrvik - 24 juni 2010 13:32


När vi var på Legoland fick jag och Linus, värsta överraskningen från farmor och farfar. De hade beställt varsin gigantisk glass åt oss. Varje glass innehöll 10 kulor och sedan var det marsmallowscreme och jordgubbssylt. Vi åt så vi höll på att storkna. JÄTTEGOTT!!!

Tack farmor och farfar!




     

Mums och smask!

Av Ryrvik - 23 juni 2010 22:57

  

En dag åkte hela famljen till Sydafrika på safari. Johan och Puppis lekte på savannen vid en sjö. Johan råkade kasta Puppis leksak i sjön. Vad skulle de göra? De vågade inte gå ut i vattnet. Det fanns ju massor av vilda farliga djur där. Det var bara EN som vågade hoppa i och det var CATBOY.

Han hoppade i och dök ned mot bottnen, förbi mångan olika sorts fiskar. När han nådde bottnen hittade han leksaken. Han tog tag i den och började simma mot ytan. Då plötsligt såg han något stort och mörkt som närmade sig honom i en fruktansvärd fart. Han släppte leksaken och simmade mot den hotande skuggan. Det var en gigantisk krokodil!  Det blev en stor strid!


Kommer Catboy att ta sig levande ur denna fight och få med sig leksaken så att Johan och Puppis kan fortsätta sin lek?

Det får ni veta i nästa avsnitt av "Catboy"!


  



Av Ryrvik - 17 juni 2010 12:25

Hej! Jag vill berätta att jag inte skriver något inlägg denna fredag, lördag och söndag. Kanske måndag också men det är inte säkert än.     Har ni läst signe dignes blogg än?  Kom ihåg den 23 juli = Catboy alltså om fem dagar  .


Ni ska få vetat bra bio filmer som kommer snart. Det är en till Shrek film som kommer om 20 dagar. Alltså den 7 juli och sen Toystory 3. Den kommer om 71 dagar. Båda finns i 3D och vanlig film. Toystory 3 är bara  på engelska i 3D.  Gillar ni  Salem Al Fakir   ? Hoppas det, för här kommer min favo och näst bästa låt. Först kommer den bästa.




Av Ryrvik - 16 juni 2010 16:00

Vet ni att jag har haft tur i dag   .

Jag fick den mighty beanz som jag helst ville ha. Det var en chihuahua! Så här ser den ut .




Jag har också fått en ur det nya setet med Lego minifigurer. Det finns 16 gubbar. Jag fick zombin. Och så här ser den ut;



   



Jag har andra mighty beanz också. Jag har en sångare,

en milkshakeman, en dykare, en bläckfisk och min favorit chihuahua förståss.



Du, förresten, nu kanske du vill ha en hund sång? Här kommer en låt.     



 Hundarna har rymt! Hjälp mig fånga dem =D!


Av Ryrvik - 16 juni 2010 08:35

God morgon. Vet ni va ? Jag ska till Danmark i övermorgon .  Först ska vi kanske till Lalandia men på helgen ska jag va i Legoland.  Det är Lego Star Wars helg och Linus följer med igen.  Nu är det 6 dagar kvar till den nya blogg serien catboy.  Jag kommer berätta lite om Catboy. Catboy är en tamkatt som lever vanligt på dagen och heter Panik men är inte ett dugg rädd.  För på natten är han en superhjälte som heter Catboy. Men jag har dåliga nyheter. Mäster katten i stövlar är borta ett tag men han tror att han kommer på premiären av Catboy.  Förresten -  här kommer en sommar låt.  


Av Ryrvik - 15 juni 2010 20:23

Glad sommar allihop.   Jag har slutat trean och ska börja i fyran i höst.

 Min utbildnig i trean är alltså över.  Vad ska ni göra på sommaren? Här är några råd.  Resa utom lands .  Leka med en hund. Mer förslag visar jag dig sen.


Nu var det min klass tur att spela instrument.  Bra va?!?!



Vi spelade Bad Water, Chips och popcorn och Vaktparaden. Men jag tyckte mest om att sjunga. Vet du varför? Jo, för jag sjöng solo. Vi sjöng Sol, vind och vatten. Mitt solo var vers två. Coolt va?! Det var en stor upplevelse. Många applåderade efter mitt solo.

Här kommer mer tips på sommaraktiviteter . Köpa en glass .   Bada. Och spela fotboll   OCH SNART KOMMER DET EN NY SERIE I MIN BLOGG. DEN HETER CATBOY. Kul va!?!??


 Ps. Gå in på Signedignesblog (http://signedigne.bloggplatsen.se) Då hittar du min kompis blogg.

Jag sjunger solo.        

Presentation

Omröstning

vilken låt gilar du mest?
 keep on walking
 dige-loo-dige-ley
 just a minet
 lay your love on me
 eloise
 overdriv
 bumby ride
 kom
 unstoppale
 4 o clock
 we no speak americano
 natalie
 manboy
 waterloo
 tempel of love
 håll om mig
 michelangelo
 waka waka
 a little bit of love
 cara mia

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards