Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Catboys första avsnitt

Av Ryrvik - 23 juni 2010 22:57

  

En dag åkte hela famljen till Sydafrika på safari. Johan och Puppis lekte på savannen vid en sjö. Johan råkade kasta Puppis leksak i sjön. Vad skulle de göra? De vågade inte gå ut i vattnet. Det fanns ju massor av vilda farliga djur där. Det var bara EN som vågade hoppa i och det var CATBOY.

Han hoppade i och dök ned mot bottnen, förbi mångan olika sorts fiskar. När han nådde bottnen hittade han leksaken. Han tog tag i den och började simma mot ytan. Då plötsligt såg han något stort och mörkt som närmade sig honom i en fruktansvärd fart. Han släppte leksaken och simmade mot den hotande skuggan. Det var en gigantisk krokodil!  Det blev en stor strid!


Kommer Catboy att ta sig levande ur denna fight och få med sig leksaken så att Johan och Puppis kan fortsätta sin lek?

Det får ni veta i nästa avsnitt av "Catboy"!


  



 
 
Ingen bild

Ettan

24 juni 2010 18:13

Hur ska det gå tro? Vem är denna Catboy? När jag ser Catboys ögon så undrar jag, är han skadad eller har han övernaturliga kafter, laserögon eller något i den stilen. Hoppas att han inte är allvaligt skadad. När kommer nästa avsnitt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ryrvik - 19 december 2010 09:35

Jag kan inte fatta att det bara är en dag kvar i skolan. Oj och snart har jag gått ut halva fyran. Och  snart måste jag söka två killar till skolans melodifestival 2011 . Jag vill helst ha Linus, Lukas,Torbjörn och Alexander i vår klass . Men det svå...

Av Ryrvik - 13 december 2010 17:44

Glad lucia önskar jag. ,Diva, Puppis,mästerkatten i stövlar, kris och panik.Här kommer lite verser  .                                                   
                               stafan va en staleträng  staledräng staledräng . Han vattnade sina ...

Av Ryrvik - 12 december 2010 11:45

Den bästa bilden va trumelvind purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrp bild 1 . Mäd djurstarsen puppis och diva. Det blev även bra för jultomte katt mästerkatten i stövlar och min knäpa fotbolls bild . Nu kommer en ny röstnig om bäst låt jag komme...

Av Ryrvik - 16 november 2010 20:47

Min favorit musik still är schlager och här kommer en bra som heter                 La dolce vita                                           
...

Av Ryrvik - 11 november 2010 06:49

  Bild 1 Animal-stars      Bild 2 Essie i stövlar       Bild 3 Råttan i soptunnan     Bild 4 Tigern       Bild 5 Mästerkatten i stövlar      Bild 6 Puppis       Bild 7 Jultomtekatt   Bild 8 Cat-b...

Presentation

Omröstning

vilken låt gilar du mest?
 keep on walking
 dige-loo-dige-ley
 just a minet
 lay your love on me
 eloise
 overdriv
 bumby ride
 kom
 unstoppale
 4 o clock
 we no speak americano
 natalie
 manboy
 waterloo
 tempel of love
 håll om mig
 michelangelo
 waka waka
 a little bit of love
 cara mia

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards